רוקדים כל הדרך לפורטוגל


בית הספר למחול מראשון לציון, "דאנס סקוור", זכה במקומות הראשונים בתחרות מוקדמות גביע העולם בריקוד לשנת 2019 * רקדני בית הספר יזכו לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית שתתקיים בפורטוגל


דק / פרגולה החל מ-320 ₪ למ"ר

שיפצור


בית הספר למחול, "דאנס סקוור", מבית החברה העירונית, זכה במקום הראשון בקטגוריית "היפ הופ" בתחרות מוקדמות גביע העולם בריקוד לשנת 2019 שהתקיימה בנתניה. 18  רקדני בית הספר שהשתתפו בתחרות, צפויים לייצג את ישראל, וכמובן את ראשון לציון, בתחרות הבינלאומית שתתקיים 2.7.19 בפורטוגל. נוסף על כך, הם זכו גם במקום השני בקטגוריית "היפ הופ" בציונים הגבוהים ביותר בארץ.

בית הספר הפועל במרכז 360 בנחלת יהודה בראשון לציון ובהנהלת רחלי כהן פרידמן, שלחו את קבוצת רוקיז שבה חברים יהלי כהן, לחן אוהב ציון, אגם סולרסקי, אגם דרורי, שחר ויזל, לוטם אליאס, ליהי חזן, נויה גרניק, נועם כהן קבוצת מיני ריינג'רס – מאיה זילברשטיין, שלי ליכטנשטיין, בר שמש, ליה כהן, ליאן שמש, ליאל גולץ, גיא רגב, עדי חגי, איליה קאפון והם חלק מנבחרת ישראל לשנת 2019.  גם ארבעת הכוריאוגרפים הצעירים של הלהקות, ואדים קאפון, נועה ראובן , מעיין וגהלי ואור עוגן הם בוגרי הסטודיו של החברה העירונית והם ביחד עם הלהקות מהווים מקור גאווה לעיר.

"בית ספר לריקוד מביא כבוד והישגים בתחום ההיפ הופ לעירנו" מספר מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט, אלי פולק "בנות הנבחרת קוצרות את המקומות הראשונים בארץ בשנים האחרונות והשנה התבשרנו כי תייצג את ישראל באליפות העולם בפורטוגל. מנהלת בית הספר, רחלי כהן פרידמן, היא רקדנית עבר בתחום הבלט הקלאסי ודווקא היא רואה בתחום ההיפ הופ שפה תנועתית חדשנית המורכבת ממכלול סגנונות של ריקוד דרכו מפתח הרקדן שליטה וקואורדינציה בשילוב טכניקה גבוהה, רחלי הצליחה לשלב ולשלהב מאות תלמידים לסגנון המשוחרר והחווייתי שהופך פופולארי משנה לשנה".

היפ-הופ הוא לא רק סגנון ריקוד, זו תרבות שלמה של ילדים ונוער המתחברים לתחום ומוצאים בו מקום לביטוי עצמי. "הרקדנים והרקדניות מתאמנים שעות רבות במהלך השבוע ובמשך כל שנת הלימודים לרבות בחופשים" מתארת מנהלת בית הספר, רחלי כהן פרידמן, את ההשקעה העצומה שהביאה את ההישגים "האימונים מפרכים ונעשים תוך שמירה על עבודת צוות, בריאות וכושר גופני. הנהלת הנבחרת הישראלית, תולים תקוות בלהקה הראשונית ומעריכים כי רקדניה הם בעלי סיכויים גבוהים להבאת מדליה בייצוג ארצנו".


לדף הבית

 


תגובות

תפריט נגישות